כמו בכל דרך, הצבת יעד לפני היציאה!

טוב, מי לא אוהב טיפים?

ואם זה מהטובים בתחום, קשה להתנגד. אז שולי סגל-זלוטסקי, האישה הראשונה בתחום גיוס ההמונים שפרצה את הדרך ופיצחה את השיטה לגיוס מאסיבי ליעדים גבוהים בזמן מקוצר משתפת בתובנות מהניסיון האישי שלה.

אז קבלו טיפים בשידור חי מהשטח.

היעד: לעמוד ביעד!

אתם רוצים להתקדם באמת ולכבוש פסגות ויעדים חדשים?

אז טיפ שנוגע לכל עסק בכלל ולגיוס המונים בפרט, הצבת יעד חודשי ויצירת גריד שבועי למעקב התקדמות. (ויומי, אבל לאט לאט….)

כשאתה עוקב כל הזמן אחרי ההתקדמות שלך מול היעד שהצבת לעצמך אתה יודע איפה את נמצא. מה עובד, מה לא עובד. מה צריך תחזוקה יותר שוטפת, מה עובד טוב יחסית בלי העזרה שלך.

עוד אחד?

קבלו!

תחליטו על 4-5 קמפיינים חזקים שיכולים להביא לכם את הסכומים הגבוהים שירכיבו את היעד שהצבתם לכם מראש.

יותר הגיוני לשים את כל הביצים בסלים החזקים במקום לבנות על סכום קבוע ונמוך מכלל הקמפיינים. ובואו נהיה מציאותיים, אתם לא יכולים לגרום לסך הקמפיינים להביא סכום קבוע מידי יום. לא יקרה.

המעקב הזה עם ההחלטות החודשיות ישפרו את הביצועים שלכם, יתנו לכם סיפוק, והכי חשוב- יעזרו לכם להגיע ליעד שהצבתם לכם.

יאללה, מתחילים?

דילוג לתוכן