כמו בכל דרך, הצבת יעד לפני היציאה!
כמו בכל דרך, הצבת יעד לפני היציאה! טוב, מי לא אוהב טיפים? ואם זה מהטובים בתחום, קשה להתנגד. אז שולי סגל-זלוטסקי, האישה הראשונה בתחום גיוס ההמונים שפרצה את הדרך ופיצחה את
כמו בכל דרך, הצבת יעד לפני היציאה! טוב, מי לא אוהב טיפים? ואם זה מהטובים בתחום, קשה להתנגד. אז שולי סגל-זלוטסקי, האישה הראשונה בתחום גיוס ההמונים שפרצה את הדרך ופיצחה את
סטטיסטיקה, איסוף נתונים ואנליטיקה רצופה- הדרכים ההכרחיות לתחזוקת קמפיין. אז במסגרת ניהול של עשרות קמפיינים במקביל, בארץ ובעולם, ואחרי שנים של למידה והתנסויות. שולי סגל-זלוטסקי מנתחת איתנו כלל ברזל בניהול קמפיין.
הצעד הבסיסי לגיוס 126% יותר תרומות שולי סגל-זלוטסקי, מנכ"ל ובעלים של משרד הפרסום 'טורבו דיגיטל' מעדכנת השטח אחרי שנים של ריצה על טורבו בתחום גיוס ההמונים על הטיפים, קווי היסוד והדרך
איך זה יכול להיות שלמתחרה שלך יש מיתוג בינוני והוא מצליח יותר ממך? אז הלכת לגרפיקאית אלופה! שילמת כמו שצריך, הכל היה נראה מושלם. אבל זה לא עבד. זה לא הביא
שאלת השאלות: מה סוד ההצלחה שלך? אז האמת היא שאני רגילה לשאלה הזו.התשובה מורכבת מכמה חלקים. הדבר הכי חשוב להצלחה בכללית עם לקוח, ובפרט עם קמפיינים זה חיבור אמיתי וחזק עם
קצת ממה שעבר עלינו בשנה האחרונה 9 צעדים קריטים לבניית בריף לגיוס המונים מצליח (2020) המדריך המקיף ביותר ברשת: 9 הצעדים לבניית בריף לקמפיין גיוס המונים מסעיר ומוצלח!בעזרת כלים אלו הגדלנו
מה באמת הופך לקוחות למרוצים? רמז: לא רק התוצאות. לפני מספר ימים ישבתי בפגישת ייעוץ עם איש עסקים שעבר בין מספר משרדי דיגיטל והשקיע במצטבר מאות אלפי שקלים בפלטפורמות דיגיטליות. והוא
זה השם שלי, אל תשמשו בו. אין בעיה חוקית להשתמש בביטויים של מתחרים בגוגל, יש לזה תקדים משפטי. יש אסטרטגיה שלמה שיושבת מאחורי בחירת מילות מתחרים לקמפיינים. לפני כמה שנים שאלו
אוטומציות, דיגיטל, ומה שביניהם עולם הדיגיטל מספק לנו הצצה מהירה לעולמות האוטומציה. למשל, בתחום ניהול הדאטה: נניח שהרצתם קמפיין מרובה ערוצים, ובמערכת שלכם מצטבר לו קהל מכובד, חלקו איכותי יותר ואיכותי פחות