
שאלת השאלות: מה סוד ההצלחה שלך?
שאלת השאלות: מה סוד ההצלחה שלך? אז האמת היא שאני רגילה לשאלה הזו.התשובה מורכבת מכמה חלקים. הדבר הכי חשוב להצלחה בכללית עם לקוח, ובפרט עם קמפיינים זה חיבור אמיתי וחזק עם
שאלת השאלות: מה סוד ההצלחה שלך? אז האמת היא שאני רגילה לשאלה הזו.התשובה מורכבת מכמה חלקים. הדבר הכי חשוב להצלחה בכללית עם לקוח, ובפרט עם קמפיינים זה חיבור אמיתי וחזק עם
קצת ממה שעבר עלינו בשנה האחרונה 9 צעדים קריטים לבניית בריף לגיוס המונים מצליח (2020) המדריך המקיף ביותר ברשת: 9 הצעדים לבניית בריף לקמפיין גיוס המונים מסעיר ומוצלח!בעזרת כלים אלו הגדלנו
מה באמת הופך לקוחות למרוצים? רמז: לא רק התוצאות. לפני מספר ימים ישבתי בפגישת ייעוץ עם איש עסקים שעבר בין מספר משרדי דיגיטל והשקיע במצטבר מאות אלפי שקלים בפלטפורמות דיגיטליות. והוא
זה השם שלי, אל תשמשו בו. אין בעיה חוקית להשתמש בביטויים של מתחרים בגוגל, יש לזה תקדים משפטי. יש אסטרטגיה שלמה שיושבת מאחורי בחירת מילות מתחרים לקמפיינים. לפני כמה שנים שאלו
אוטומציות, דיגיטל, ומה שביניהם עולם הדיגיטל מספק לנו הצצה מהירה לעולמות האוטומציה. למשל, בתחום ניהול הדאטה: נניח שהרצתם קמפיין מרובה ערוצים, ובמערכת שלכם מצטבר לו קהל מכובד, חלקו איכותי יותר ואיכותי פחות
שימו סטופר לפיצ'ר הבא אחד הדברים המגניבים בתחום הדיגיטל, זה שהוא כל הזמן מתחדש. כאנשי דיגיטל, התפקיד שלנו הוא לעקוב אחר השינויים המתרחשים במערכות השונות ולנצלם לטובתנו. צריך לזכור שגם במערכות