היום, כשקהל הלקוחות הפוטנציאליים נמצא ברחבי הרשת והאפשרויות להגיע כמעט אל כל אדם בעולם פתוחה בפנינו בקלות, צריך לדעת איך להגיע אליהם בצורה נכונה.
דווקא בתוך כל האפשרויות האלו צריך לדייק ולהגדיר בצורה מקצועית את הקהל האישי שלכם, ולוודא שיותר לא תשרפו את הכסף שלכם על פרסום לא רלוונטי.
היום, כשקהל הלקוחות הפוטנציאליים נמצא ברחבי הרשת והאפשרויות להגיע כמעט אל כל אדם בעולם פתוחה בפנינו בקלות, צריך לדעת איך להגיע אליהם בצורה נכונה.
דווקא בתוך כל האפשרויות האלו צריך לדייק ולהגדיר בצורה מקצועית את הקהל האישי שלכם, ולוודא שיותר לא תשרפו את הכסף שלכם על פרסום לא רלוונטי.
מכירים אתכם,
בונים אסטרטגיה,
הוזים קריאייטיב
ויוצרים תכנים.
בודקים ומשווים תוצאות
ביחס לאסטרטגיה
הראשונית.
ו-מתחילים
לשפר ולדייק
ניהול שוטף של העמוד,
ניהול שוטף של הקמפיינים.
מעקב צמוד על המרות,
לידים,
קבלת דו"ח חודשי