שימו סטופר לפיצ'ר הבא

אחד הדברים המגניבים בתחום הדיגיטל, זה שהוא כל הזמן מתחדש. כאנשי דיגיטל, התפקיד שלנו הוא לעקוב אחר השינויים המתרחשים במערכות השונות ולנצלם לטובתנו. צריך לזכור שגם במערכות האלו יושבים אנשים שכל תפקידם הוא להמציא את עצמם או לפחות את המערכת שלהם מחדש. לדעתי, הם יותר ב"לחץ" מאיתנו. אחרי הכל – יש פחות סיבות להילחץ מדבר שעוד לא פגשת, מאשר להיות זה שאחראי על ההמצאה שלו.

לפיצ'ר החדש של אינסטגרם – סטופר לסטורי למתבונן מהצד זה נראה כמו עוד פיצ'ר נחמד שענקית התמונות משחררת לנו, אבל לאנשי פרסום ובעיקר לאנשי סושיאל, זה יכול להיות פי'צר ממש נחמד ושימושי. מידי פעם באינסטגרם חושבים גם עלינו המפרסמים ומוציאים פיצ'רים שעוזרים לנו ולא רק פיצ'רים לפנאי ובילוי בלבד.

אז מה אפשר לעשות איתו?

תחשבו על זה שאתם רוצים לעשות הגרלה בעוד איקס זמן? או מכירה מוקדמת של כרטיסים  שתסגר בעוד מספר שעות. וכן הלאה.

בעצם הפיצ'ר הזה מחזק את הכלל הראשון בפרסום "אפקט המחסור", מסתבר שכבני אדם אנחנו פחות או יותר חושבים אותו דבר, בעיקר כשמדובר במחסור שהולך להיווצר, או בסייל שהולך להיגמר, הרי אין מצב שנפסיד אותו, או את אותם מבצעים אחרונים שיש רק בסוף השנה, זה בדיוק כמו מוכר הארטיקים בים שמתחילת המשמרת הוא 'בדיוק הולך'. אנחנו לא מוכנים לצאת פרייארים, את ייסורי המצפון שמלווים אותנו כשאנחנו רואים מוצר במבצע ומחליטים בצורה רציונלית לא לקנות אותו  מכיון שאין לנו צורך בו, אבל שבוע אחכ' רואים אותו במחיר המקורי שלו…

תנו הרבה קרדיט לאפקט המחסור, אחרי הכל יש לו יד ורגל בפרנסה שלכם 🙂

דילוג לתוכן