סטטיסטיקה, איסוף נתונים ואנליטיקה רצופה- הדרכים ההכרחיות לתחזוקת קמפיין.

אז במסגרת ניהול של עשרות קמפיינים במקביל, בארץ ובעולם, ואחרי שנים של למידה והתנסויות. שולי סגל-זלוטסקי מנתחת איתנו כלל ברזל בניהול קמפיין. 

אז היום נעלה לשולחן הניתוחים את נושא ה…ניתוח! או אם נדייק- אנליטיקה!

אז אתם יודעים כבר שאין כזה דבר להעלות קמפיין ולהתראות אחרי פרק זמן.

קמפיין באמת מוצלח זה קמפיין שעובר אנליטקה ואופטימיזציה, בלי הגזמה, יומיומית.

כן.

קחו סיטואציה הגיונית.

אתם עוברים על נתוני הקמפיין ומגלים שרוב התורמים במדינה שלכם תורמים בשעות הצהריים.

עם הנתון הזה תוכלו לשחק עם הקפצת באנרים בשעות המתאימות, שליחת ניוזלטר בשעות החזקות. התוצאות ברורות, כן?!

שנמשיך?

רפרוף קל מאחורי הקלעים מגלה שהרבה מהתורמים לקמפיין מסויים הם בעל אופי דתי כלשהו.

נוצרי, יהודי חזק. (שאגב, יש נתונים ברורים שתורמים פוטנציאלים בעלי רקע דתי תורמים יותר! נקודה למחשבה…)

הנתון הזה יכול לשנות את כל הטקסט שלך לכיוון דתי, ליצור קמפיין מדוייק לקהל היעד, טרגוט מושלם וקידום מאסיבי לקמפיין.

בקיצור, הבנתם את הרעיון.

לבדוק, לחקור, לנתח ולהגיע למסקנות שיביאו לכם ריגוש והתקדמות בעבודה בכלל ובקמפיין הספציפי בפרט.

דילוג לתוכן