הצעד הבסיסי לגיוס
126% יותר תרומות

שולי סגל-זלוטסקי, מנכ"ל ובעלים של משרד הפרסום 'טורבו דיגיטל' מעדכנת השטח אחרי שנים של ריצה על טורבו בתחום גיוס ההמונים על הטיפים, קווי היסוד והדרך לכבוש את הפסגה.

אז תקראו את זה רגע :

"קמפיינים של גיוס המונים מקבלים 126% יותר תרומות כאשר הבעלים מעדכנים את התורמים."

גילוי נאות, זה לא ציטוט שלנו. זה נתון מבוסס שהתפרסם ב______. ואנחנו כאן כדי לעדכן אתכם מהכביש.

לרוב, מנהלי הקמפיינים ובעלי משרדי הפרסום המתמחים בתחום גיוס ההמונים שרק הולך ומתפתח עם השנים, נוטים להתעסק בקידום הממומן. בשירותי גוגל, פייסבוק, טאבולה וכו…. משקיעים שם את מירב המאמצים וממתינים לתוצאות המיוחלות, לטראפיק הנכסף, לעליה הדרמטית וההתקדמות בהגעה ליעד.

הם צודקים, כן? אבל תקראו שוב את הנתון הנ"ל.

"קמפיינים של מימון המונים מקבלים 126% יותר תרומות כאשר הבעלים מעדכנים את התורמים."

אתם בטח מבינים מה זה אומר. יש כאן דרך פשוטה לגיוס 126% יותר בתרומות. נשמע חלום?

תתעוררו,

זה מציאותי ולא מסובך. אורגני, אורגני ושוב אורגני! פשוט- אבל הכרחי!

לפעמים לשבת ולכתוב פוסטים ועדכונים על מצב הקמפיין, החולה, המיזם וכל עדכון שהוא של מטרת הגיוס נראה ומרגיש כמו בזבוז זמן, התעסקות עם הטפל. אבל בואו, אי אפשר להתעלם מהנתון הזה. ואצלינו, ב'טורבו דיגיטל' אנחנו רואים את זה בצורה מוחשית בקמפיינים שאנחנו מנהלים. כאשר אנחנו מתחזקים את הקשר עם התורמים ברשתות החברתיות, בעמוד התרומה, בניוזלטרים ובכל דרך אפשרית- רמת האמינות עולה, הפידבקים החיוביים גדולים, וממילא מתהדק הקשר עם התורם ואז התוצאה לא מאחרת מלבוא- התרומות מתרבות, האמינות עולה. וכל זה גורם להתקדמות הקמפיין והאצת ההגעה ליעד.

ואם נעמיק את זה טיפה, מעבר לתוצאות הנ"ל, כל טקסט- פוסט שתכתבו יכול לייצר לכם עוד ערוצי פרסום. אם הפוסט טוב מספיק- הוא יכול לייצר לך חומרים חדשים. הוא יכול לשמש כניוזלטר, כפוסט ממומן, כטקסט חדש/נוסף לקמפיין/השראה להמשך הקמפיין. חשוב לזכור את זה ולפעול לפי זה ממש כמשימה חשובה לא פחות מהעלאת הקמפיין בגוגל, בפייסבוק. תבדקו אותנו.

אגב, קבלו טיפ:

קחו לכם הפסקה קטנה ותכינו מראש לכל קמפיין 3 פוסטים ותתזמנו אותם לעליה בהפרשים זהים.

תנו לזה צ'אנס ותראו שזה עושה פלאים לקמפיין.

דילוג לתוכן