שאלת השאלות: מה סוד ההצלחה שלך?

אז האמת היא שאני רגילה לשאלה הזו.
התשובה מורכבת מכמה חלקים.
הדבר הכי חשוב להצלחה בכללית עם לקוח, ובפרט עם קמפיינים זה חיבור אמיתי וחזק עם הלקוח.
אני אוהבת לתת דוגמאות מעשיות מהשטח.
אז,
אחד הלקוחות המכובדים שלי הוא אברהם עטר מנכ"ל עמותת 'להושיט יד'.
החיבור עם אברהם עטר והעמותה היה טבעי.
מטרת העמותה היא לשפר את שגרת יומם של החולים. נקודה. הדרכים שלהם לעזור והמחשבה על כל פרט בחיי החולה הפעימה אותי.
משם הכל התחיל לרוץ.
כיום, מאחורינו לא מעט קמפיינים עם הגעה יפה ליעד בשיתוף 'להושיט יד'.

אז איך מגייסים סכומים כל כך גדולים בפרק זמן קצר?
פשוט מאוד.
לספר את 'הסיפור' בצורה טובה וקולחת.
אנחנו מבינים ומכירים לעומק את המקרה, ויודעים איך להציג אותו בצורה הטובה ביותר.
אני רואה כל כך הרבה קמפיינים שכל כך חבל לי. אני קוראת את הטקסט, רואה את הסרטון, ולא ממש מבינה במה מדובר, לא משתכנעת. אז…לספר/להציג את הסיפור, המקרה בצורה הטובה ביותר. לרגש לרגש לרגש!
מעטפת הקמפיינים היא מורכבת. יש כל כך הרבה מרכיבים לקמפיין, אבל לא משנה כמה אתה טוב בכל התחומים, תוכן! כש"המוצר" שלך לא מוצג בצורה מתאימה ולא "מוכר" מספיק, לא תעזור כל המעטפת.
במקרה של 'להושיט יד', אז מעבר לחיבור הטבעי עם העמותה, ועם המנכ"ל אברהם עטר, המקרים שהם מטפלים בהם נוגעים ללב ומדברים אליו. וזו כבר חצי הדרך בהצגת המקרה, נשאר לנו לדבר אל התורם…ואת זה תשאירו לנו לעשות.

אז איך את יכולה לדעת מראש אם המוצר "ימכור"? הרי אתם מציגים את המציאות כמות שהיא…

האמת היא שיש לי נוסחה מדוייקת לבדיקת הכדאיות של הלקוח עוד לפני שלוקחת את הקמפיין.
אם הלקוח, המוצר עונים לי על הקריטריונים מעולה ומתחילים לעבוד על טורבו. אם לא, נפרדים כידידים.
הנוסחא היא כזו: תורם, נתרם, תזמון.
התורם מתחבר לנתרם, למקרה. (והוא מועבר בצורה טובה)
ויש טריגר של מומנטום. התזמון שאליו אנחנו מגייסים את הכסף. ניתוח דחוף, דד ליין מסויים. בלי זה, זה לא יעבוד!

אז טיפ קטן לסיום:
אם אתם לא מתחברים לקמפיין, ולא הייתם תורמים לו, אל תקחו אותו!
אני את 'להושיט יד' לקחתי. ב2 ידיים.

דילוג לתוכן