אז הלכת לגרפיקאית אלופה! שילמת כמו שצריך, הכל היה נראה מושלם. אבל זה לא עבד.
זה לא הביא תוצאות. הכל נשאר בכרטיס ביקור ובפרזנטציה היפה שלך.
ואז הגיע המתחרה שלך עם מיתוג חלש ולא מקצועי. אבל, לא נעים לומר, הוא מצליח יותר ממך.
כדי להבין את זה לעומק, שים לב לדבר הבא:
סופת כרמל!
כבר כמה ימים שאנחנו שומעים על "סופת הכרמל" שתפקוד את ישראל, דיווחים מ"מוקדי הסופה", וכו…
כל האתרים,
תחנות הרדיו, הרשתות החברתיות מסוף השבוע לא הפסיקו לפמפמם לנו על הסופה הקרבה. ולא סתם סופה. "סופת כרמל".
תכל'ס?
חורף!
זה מה שהיה כאן.
יום חורפי טיפוסי שפקד את ישראל.(סופסוף! בואו, הקיץ שהיה עד עכשיו ראוי לכינוי כלשהו יותר מסתם יום חורפי. כן?!)
ובישראל, מישהו החליט למתג את המערכת החורפית הזו ולהפוך אותה משום מה לסופה.
אז הסיבה עדיין לא ברורה לכולנו, על אף שאין ספק שהייתה כאן מטרה ברורה שטרם ידועה לנו.
וביננו, זה הצליח.
ומסתבר שגם עליך זה עבד.
בסך הכל מה שהיה לנו כאן זה מהלך מיתוגי חזק שעשה את העבודה.
אז לנו לא יצא מזה כלום.
אבל אולי זה עזר לכולנו להבין כמה מיתוג הוא בר השפעה ויכול לשנות תודעה, להיות שיחת היום, ולהשפיע על סדר היום.
אז,
מיתוג!
הוא חשוב, הוא הכרחי, הוא מסוגל להשפיע המון.
אבל שימו לב.
יותר ממיתוג אתה צריך תוצאות בשטח!
כי דיבורים ובאז זה חשוב, מאוד! אבל אתה רוצה לראות תוצאות.
אתה לא רוצה להיות סערה של יומיים שחולפת ואיש לא זוכר, או שעושים ממנה צחוק. (בוא, זו לא באמת הייתה סערה…)
אז איך עושים את זה?
חשוב להבין,
מיתוג זה לא רק לוגו, פלטת צבעים וכו'…
מיתוג זה סיפור. זה הנראות של הסיפור שלך. איך להעביר אותו הלאה והכי חשוב, איך להביא ממנו תוצאות.
אתה יכול להיות חזק בדיבורים ובתהליכים שמופיעים באתרים הכי מדוברים,
ובפריים טיים, ולראות שלמתחרה שלך יש מוצר (אתר, דף נחיתה וכו…) הרבה פחות יפה אבל הרבה יותר מצליח.
זה מבאס, אבל כנראה שהוא פשוט ידע איך לספר את הסיפור שלו, איך להביא את הרגש של העסק, לגעת בקהל היעד שלו.
אז בשביל להגיע לתוצאות
שב עם עצמך,
ותתחיל לבנות או לפחות להבין,
מה הסיפור שלך,
תבין לעומק
למה אתה עושה את מה שאתה עושה, מה הביא אותך לעשות את זה, מה אתה שואף שיקרה עם כל העסק הזה שפתחת.
רק כשהסיפור יהיה ברור לך לעומק, תצליח להעביר את זה הלאה ואז בעז"ה זה יתורגם לתוצאות. ולא סתם דיבורים ובאז
שעוברים אחרי כמה ימים.
בדיוק כמו "סופת כרמל" (זוכרים?!)
אז תשקיעו, תמתגו,
תמתגו באמת! תספרו את הסיפור שלכם.
תעשו משהו שיביא תוצאות, לא כזה שיחלוף אחרי יומיים. ולא כזה שאחרי יומיים מתברר שהיה סתם סערה בכוס תה.